  • Data: 2005-12-28 21:11:03
    Temat: Re: piraty: zmiana "prawa"
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:doutve$qn8$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > no i co w tym nie jest prawda?
    To proste.
    Do rozpoczęcia procedowania nad obywatelskim projektem ustawy potrzebne jest
    m.in. 100k podpisów. Twórca projektu (czyli ten, jak napisałeś - "każdy")
    nie musi znajdować tylu chętnych do jego podpisania, bo przecież sam go też
    podpisze. Dlatego nie musi zdobyć 100k podpisów lecz 99.999. Drobiazg niby a
    jednak walnąłeś kolejną bzdurę, prawda? W końcu to grupa prawna, obowiazuje
    ścisłość i precyzja wypowiedzi, a ty znów nie podołałeś. ;)

    > nie powolalem sie na ustawe tylko zacytowalem jej fragment
    No fakt. Cytowanie w ogóle pod powoływanie się nie podpada. ROTFL!
    To co to niby jest?

    > Ty jestes belfrem ze tak czesto sie wywyzszasz i obrazasz swoich
    > rozmowcow a osoby
    > o odmiennych pogladach nazywasz debilami niedojrzalymi emocjonalnie ?
    Nie. I naprawdę nie uważam cię za debila, lecz jedynie za niedojrzałego
    głupca (spójrz tu: news:doueh3$g5k$1@news.dialog.net.pl). Nie przypisuj mi
    sądów, których nie wyraziłem, to prymitywne.

    --
    Jotte