  • Data: 2005-12-28 20:25:48
    Temat: Re: piraty: zmiana "prawa"
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:douq6a$89j$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > zanegowles fragment
    "kazdy ma o ile znajdzie chetnych 100 tys os do podpisania jego projektu,"
    To nie jest fragment. To jest całość wypowiedzi, którą zanegowałem. Naprawdę
    nie kontrolujesz nawet tego co sam napisałeś?

    > zakladam ze znasz ustawe o ktorej piszesz
    Dość bredni. Ty powołałeś się na tę ustawę, nie ja. Powtarzam, cytuj
    prawidłowo podając źródło.

    > ale bys sie naszukal
    Ja sobie dam radę, ale nie piszesz do mnie tylko do grupy. Również do tych,
    którzy za ileś tam lat będą grzebali w archiwach. Powinieneś to pojąć i
    pisać w sposób wygodny dla wszystkich, po prostu ze zdrowego rozsądku,
    uprzejmości itp.

    > Nic nie stoi w sprzecznosci z tym co wczesniej napisalem, jezlei chcesz
    > mnie obrazic w zwiazku
    Nie chcę ani nie mogę cię obrazić. Popełniłeś nieścisłość i tyle. Jak nie
    rozumiesz gdzie popełniłeś błąd to poproś, a w wolnej chwili ci wyjaśnię.
    Do tego czasu dla mnie EOT bo nie gadam z durniami.

    --
    Jotte