  • Data: 2004-01-29 07:58:23
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: Kazy<k...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Kazy" napisał w wiadomości

    > Nie zapominaj o że tym określenie "psy duze" jest względne.Nie
    znam
    > definicji regulującej "pies duzy". Duzy w porównaniu z jamnikiem,
    maly w
    > porównaniu z bernardynem czy dogiem. Moj pies waży dwa razy
    wiecej co
    > labrador więc nie uwazam labka za psa duzego. Poza tym we
    wspomnianej przeze
    > mnie juz nowelizacji jest jasno powiedziane ze obowiązek chodzenia
    w kagancu
> [...]
    Jak wynajmnie takie adwokata jak Ty, to z mlja checia Ciebie
    przegadam a sedzina sie usmieje z Twoich dziecinnych prob
    nasladowania prawnika. Mam nadzieje iz jestes na pierwszym roku,
    poniewaz to by wszystko tlumaczylo. Natomiast jak juz konczysz studia
    i zamierzasz wybierac sie na aplikacje to ... To mozna nazwac obraza
    zawodu prawniczego. Nic dziwnego, iz chodza takie opienie o
    prawnikach jak najwiekszych halas robia tacy ludzie jak Ty.
    Widzialem kiedys fajny obrazek satyryczny. Na nim byla narysowana
    rzezba wielkiego penisa, a podpis widnial taki "pomnik lykendowych
    prawnikow" albo cos w tym stylu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info