    From: Kazy<k...@b...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies zagryzl fretke
    Date: 29 Jan 2004 07:46:44 GMT

    > Użytkownik "Kazy" napisał w wiadomości

    > Właściciel pokąsanego przez Twojego agresywnego tchórza
    skundlonego
    > labradora również zgłosi to samo;))
    > A prowadzenie na smyczy tchórzofretki można by podciągnąć pod:
    > Art.78.Kto przez drażnienie lub płoszenie doprowadza zwierzę do
    tego, że
    > staje się niebezpieczne, podlega karze grzywny do 1.000 złotych
    albo
    > karze nagany.
    W chorym swiecie zyjesz. Czy nie zyjemy w wolnym kraju? Place takie
    same podatki za zwierzaka jak Ci od psow wiec mam prawo wchodzic z
    nim na spacer.

    > No to Cię zbyli.Mandaty są max. do 1000 zł i to przy zbiegu
    wykroczeń.
    > Za jedno wykroczenie max.500 zł.
    > Za puszczanie psa bez smyczy 100 zł.
    OK zle napisalem. Wczoraj bylem na policji wszystko zglosilem.
    Wynik jest taki mandat conajmniej 200 zl za brak kaganca, oraz
    kolegiow ds wykroczen od 500-5000 zl.

    -> http://usenet.pomocprawna.info