  • Data: 2004-01-28 23:35:57
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bradb" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bv9fcl$as8$1@flis.man.torun.pl...

    > Spieracie sie tu o jakies "pirdoly"

    Takie pierdoły w sądzie mogą okazać się ważne:-))

    >koncika jak skutecznie wykpic sie od
    > odpowiedzialnosci,

    Koncik to jakies małe konto?:-)) A jeśli chodzi o porady jak sie wykpić od
    odpowiedzialności to chyba jestes nowy na grupie:-)) Połowa jak nie więcej
    pytań o poradę to własnie pytania jak uniknąc płacenia rachunków, mandatów
    etc:-))

    >Przy podejmowaniu jakichkolwiek decyzji sad kieruje sie opinia
    > bieglego, lub literatury fachowej, a takowa podaj, ze Ladrador

    Nie znam takiej rasy:-) A czy podaje za "Ladrador" jest psem agresywnym?:-))

    > ze "ta" osoba nie bedzie kiedys roztrzygala o sprawach o
    > wiele mniej istotnych.

    Mniej?:-) Też mam taką nadzieję:-)) Juz bardziej bzdurnej sprawy chyba by
    się nie dalo wymyslic:-)

    HaNkA