    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Date: Tue, 07 Aug 2007 18:08:29 +0200
    <f900pe$kpa$1@inews.gazeta.pl> <f904e8$nl8$1@news2.task.gda.pl>
    <f94685$g70$1@inews.gazeta.pl> <f94uhm$471$1@news.onet.pl>
    <f94vhe$341$1@inews.gazeta.pl> <h...@n...lechistan.com>
    <f96knv$6dg$1@inews.gazeta.pl> <g...@n...lechistan.com>
    <f96u40$gu0$1@inews.gazeta.pl> <6...@n...lechistan.com>
    <f974o4$goq$1@inews.gazeta.pl> <u...@n...lechistan.com>
    <f996g2$6mb$1@inews.gazeta.pl> <5...@n...lechistan.com>
    <f99nn7$m58$1@inews.gazeta.pl> <7...@n...lechistan.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mowa była o psach i schroniskach dla zwierząt. Ja wiem, że dla ciebie
    > pies i człowiek to jedno i to samo, ale to tylko wynik twojego upośledzenia.

    chodzi tepoto ludzka o rozumienie pojecia koneicznosci, koneicznosc jest
    wtedy gdy nie jest mozliwe inne wyjscie, a jest co widac na przykladzie
    innych 'istot'

    > Zapoznaj się z ustawą. Zabijanie psów z przepełnionego schroniska jest
    > jak najbardziej legalne - takie psy są z reguły agresywne (Art. 33 ust.1
    > punkt 4) a przepełnienie stwarza zagrożenie sanitarne (punkt 3 - jak
    > wyżej). Zresztą można to też spokojnie podciągnąć pod względy
    > humanitarne (punkt 2).

    nie pierdol tylko przeczytaj dokladnie ze zrozumieniem ten przepis.
    NIe ma sa z reguly agresywne, zwierz musi byc agresywny, ten konretny
    ktorego rzecz sie tyczy i nie ma to byc agresja w stosunku do kogos na
    okreslone zachowanie a ogolnie jego cecha.

    CO do wzgledow sanitarnych, konieczna jest
    1. zgoda wlasciciela
    lub 2. zgoda lekarza weterynarii, i na pewno nie bedzie jej tylko
    dlatego by stworzyc miejsce dla nowych zwierzat.

    Mozesz trzepac ustawe ile razy chcesz ale i tak nei znajdziezniczego co
    potwierdzi twoje urojenia. Ktos musialby byc psychicznie chory by
    dopuscic sytucje o ktorej piszesz.

    > A kto załatwi transport setki psów?

    nie rozumiem, o co chodzi ? twierdziles ze jezlei wlasciciel szybko nie
    sprawdzi w schornisku to mozna psa zabic.

    > To, że jesteś zbyt tępy, żeby coś zrozumieć, nie oznacza, że to bzdura.

    bzdura jest wtedy gdy jest wyssane z palca a tak jest w tym przypadku.

    > A ty mógłbyś oszczędzić światu swojej chorej wizji świata, gdzie ludzie
    > i psy są równorzędnymi obywatelami...

    wskaz choc jeden post w ktorym tak napisalem!

    > Wyłapywanie psów szwendających się bez opieki byłoby tańsze inie
    > wymagałoby żadnych zmian w przepisach.

    patrz
    *)

    > A samo oznakowanie nie chroni przed pogryzieniem.

    posrednio tak, kam/kris (nie chce mi sie sprawdzac) wyjasnila na czym to
    polega. Jak ktos mialby swiadomosc ze 'wielki brat' patrzy, poilnowalby
    pupila.

    > Jakbyś umiał czytać to byś zauważył, że komentowałem nie materiał, a
    > twoją histerię na temat zabijania nadmiarowych psów.

    na temat zabicia 2000 psow dla zysku.

    > Zaczyna mi pachnieć sepulkami oraz paragrafem 22...

    straszne.

    > Ponawiam pytanie. Zanim odpowiesz - poproś kogoś, żeby ci przeczytał to,
    > co pisałem i wytłumaczył słowa, których (ewidentnie) nie zrozumiałeś.

    a czym jest chec polepszenia drogi (zysk) kosztem zabicia zwierzat
    azamiast zapewnienia im dachu nad glowa? Łopatologicznie prosze

    > A co cię to obchodzi?

    > Prawda w oczy kole, mięsożerny hipokryto ;->

    > Jakie "bezcelowe"? Przed chwilą twierdziłeś, że cel był.

    ha, trafilem w dyche *)

    > Na prywatnym terenie swojego właściciela.

    nie, nie tylko na prywatnym, fobie sie leczy a nie dostosowuje swiat do
    niej. Przypomnij sobie co zes pieprzyl przewrazliwionym moherom na tej
    grupie.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.