  • Data: 2007-08-05 18:36:02
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

    > "A gdzie się piesek podział? Zdechł był? Poproszę o świadectwo
    > utylizacji. Jak to nie ma? "

    Jasne, więc idźmy na całość i zróbmy tak jak z ludźmi: lekarz
    wystawia świadectwo zgonu, w razie wątpliwości co do przyczyny
    obowiązkowa sekcja i w razie czego wkracza prokurator, potem wizyta
    w USC, pochówek na cmentarzu. To wszystko załatwi jeden przepis
    stanowiący że psy to właściwie też ludzie. Może być?

    > Myślisz, że jak ktoś zaplaci najpierw za psa, a potem za czipowanie i
    > utrzymanie w bazie danych, to będzie się bawił w domorosłego weta?

    Myślisz, że jak ktoś zaplaci najpierw za psa, a potem za czipowanie
    i utrzymanie w bazie danych, to będzie się psa pozbywał?
    Teraz to już nie wiem o jakiej kategorii ludzi mówisz.