  • Data: 2007-08-06 12:38:43
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co? Zdziczałe psy mają latać swobodnie po miastach? Stanowią tylko
    > zagrożenie!

    przestan udawac glupszego niz jestes, szuka sie innego schroniska.
    Zreszta pomysl Kam jest dobry, chip, do tego kary, i moze ludzie beda
    sie zastanawiac przed nabyciem zwierzaka czy aby na pewno sa do teg
    ostworzeni. Bo A noz taki pop. andrzejek wpadnie w posiadanie psa i
    tragedia gotowa.

    W ogole to Twoja podojna moralnosc az mnie powala. Czlowiek ktory
    podnieca sie w watkach o kotach bez zadnych skrupolow moglby zabic psa.

    > Psy nie mogą latać swobodnie po ulicach. To niebezpieczne.

    no i co w zwiazku z tym ?

    osc.html

    > Tobie już nawet psychiatra nie pomoże...
    >
    > Może neurochirurg...

    to wszystko co masz do powiedzenia? Jaka kara twoim zdaniem powinna byc
    za 2000 zabitych dla kasy psow?

    P.
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.