  • Data: 2007-08-06 08:36:10
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > a powiedz mi czy nie uwazasz za zbrodniarzy skurw. z pewnego schroniska
    > ktorzy na masowa skale(setki?) mordowali psy ? Sad im odpuscil (prawo

    "Mordowali"?

    Szczegółów nie znam, ale jeśli schronisko było przepełnione i
    niedofinansowane, to było to niestety logiczne wyjście.

    Co byś zaproponował w takiej sytuacji? Wypuszczenie tych wszystkich psów
    "na wolność"? Czy upychanie ich w klatkach tak, żeby dosłownie nie mogły
    się ruszyć i karmienie żyjących tymi, które sie już wykończyły?

    > pod tym wzgledem , i mentalnosc niektorych sedziow jest totalnie do
    > dupy), a borac pod uwage caloksztalt tego co zrobili to bez zadnych
    > skrupolow bym ich powiesil.

    Bo jesteś chory psychicznie - co już dawno ustaliliśmy. Swoją drogą
    jeśli powyższed napisałeś absolutnie i całkowicie szczerze, to powinienś
    zostać wysłany na leczenie przymusowe, bo stanowisz zagrożenie dla
    otoczenia.