  • Data: 2007-08-04 11:03:39
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: "e<>n" <4...@0...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
    news:f91kbp$j9h$1@inews.gazeta.pl...
    > sluchaj no ja nie pisze o technicznej mozliwosci ustalenia osoby wysylajacej
    > posta a ogolnie o kojarzeniu danego nicka Tu dwoch liter, z osoba X, wtedy
    > mozna mowic o zniewazeniu tej osoby.

    kazdy ujawnia publicznie takie swoje dane osobowe jakie chce ujawnić, ja
    posługuję sie czterema znakami tworzącymi aktualnie mój pseudonim, który równiez
    podlega ochronie prawa cywilnego na podstawie art. 23 k.c..
    nie musisz znać kogoś, jego wyglądu, danych osobywch etc., żeby naruszyć jego
    godność osobistą i ponieśćkonsekwencje przewidziane w art. 24 k.c. ...
    (niektórzy zaczynają rozumieć te kwestie dopiero kiedy policja skonfiskuje im
    sprzęt w celach dowodowych, i po niekorzystnym wyroku zapłacą kilka tysiaków na
    rzecz wskazanej organizacji lub na konto osoby pokrzywdzonej...)