  • Data: 2007-08-04 12:10:19
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > Jeżeli nie jest to jakies szczegolnie znane imie to dośc prawdopodobnym
    > jest ze wlasnie tak.

    A jeśli "pechowo" naprawdę nazywam się Albert Einstein, to co?

    > Zreszta Oosba z wiecej niz jednym zwojem moze
    > wsp[rawdzic np whois ponizszej strony i watpliwosci zostana rozwiane.

    Albo wynająć detektywa... sratatata. Podpisujesz się nickiem i tyle.
    Wolno ci, ale nie czepiaj się innych, którzy robią to samo.

    Poza tym osoba z więcej niż jednym zwojem wie, że w stopce można
    promować stronę której właścicielem się nie jest.

    > ja podpisuje sie litera P. a pisze jako user sowiecki.agent, przy kazdym
    > cytowaniu mojego posta wyskakuje email, nie trzeba w zadne naglowki
    > patrzec.

    Nie nazywasz się ani P. ani Sowiecki Agent.
    A adres e-mail, NNTP-Posting-Host, Message-ID i pozostałe informacje
    z nagłówka nie stanowią podpisu - to informacje techniczne.