  • Data: 2007-08-04 11:33:10
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e<>n napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > kazdy ujawnia publicznie takie swoje dane osobowe jakie chce ujawnić, ja
    > posługuję sie czterema znakami tworzącymi aktualnie mój pseudonim, który
    > równiez
    > podlega ochronie prawa cywilnego na podstawie art. 23 k.c..

    "Art. 6.

    1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje
    dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.

    2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można
    określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się
    na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników
    określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne,
    kulturowe lub społeczne.

    3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości
    osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań."

    z ustawy o ochronie danych osobowych

    > nie musisz znać kogoś, jego wyglądu, danych osobywch etc., żeby naruszyć
    > jego
    > godność osobistą i ponieśćkonsekwencje przewidziane w art. 24 k.c. ...
    > (niektórzy zaczynają rozumieć te kwestie dopiero kiedy policja
    > skonfiskuje im sprzęt w celach dowodowych, i po niekorzystnym wyroku
    > zapłacą kilka tysiaków na rzecz wskazanej organizacji lub na konto osoby
    > pokrzywdzonej...)

    nie rosmieszaj mnie, co ma policja do twych roszczen cywilnych

    P.
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.