  • Data: 2008-04-28 07:41:49
    Temat: Re: picie nie-alkoholu w alkoholowym opakowaniu
    Od: Ensitherum <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > Jeśli jest to "opakowanie alkocholowe" to *domniemywanie* że jest w nim
    > alkohol *jest całkowicie uzasadnione*, szczególnie przy braku *jasnego*
    > twierdzenia "karanego mandatem" *w momencie karania* że jest inaczej.

    no jasne, jednakże ustawodawca nie zabrania spożywania jakichkolwiek
    płynów w opakowaniu po alkoholu. jeszcze:) a przy okazji - ciekawe, że
    żaden z producentów piwa nie wypuścił dotychczas (o ile wiem) piwa
    'antystrażnikowego' w butelce przypominającej taką po oranżadzie.
    najpewniej są ograniczeni przepisami.