  • Data: 2008-04-28 16:51:05
    Temat: Re: picie nie-alkoholu w alkoholowym opakowaniu
    Od: Ensitherum <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:

    > Dziecko nie roztrząsa meandrów a i bez tego rozumie czym różnią się
    > oba obrazki. Wyczuwa co to kultura picia oraz jakie są skutki jej braku.

    no widzisz, dobrnęliśmy do sedna sprawy. intencją ustawodawcy była
    penalizacja (nie wiem czy to odpowiednie słowo) niekulturalnego picia w
    miejscach publicznych, a to dlatego, że ten rodzaj picia wiąże się z
    chamstwem na mocy samej definicji. czy można kulturalnie alkoholizować
    się w miejscach publicznych poza ogródkami piwnymi? można.