  • Data: 2008-04-25 20:54:05
    Temat: Re: picie nie-alkoholu w alkoholowym opakowaniu
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > No ale on twierdzi, że jest inaczej.

    Post rozpoczynający wątek zawierał bardzo ogólnikowe pytanie.
    Jakoś nie zauważyłem podawania szczegółów zaistniałej sytuacji.

    > Hmm?

    > Nie musisz mi tego tłumaczyć.

    Ten wątek preczyta paru ludzi którym trzeba nawet to tłumaczyć.
    Cieszę się że nie jesteś jednym z nich :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Wyrwa po człowieku może być maleńka, np. kalibru 7 mm.