  • Data: 2024-03-30 09:55:58
    Temat: Re: pełno trupów dookoła
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo pewnie jest tak, że nie wszedzie starają się spławić, a rzeczywiscie
    > pomóc. Czym większa miejscowość, tym pewnie z tym gorzej.

    W większej miejscowości problemem jest to, że poszukuje lokalny
    komisariat. Bez formalnych poszukiwań, to sąsiednie włączają się mocno
    "na krzywy ryj". W mojej miejscowości lokalna jednostka oznacza 30~60 km
    wokół miasta. Ale w takim Krakowie, to kilka dzielnic - pewnie góra
    kilka kilometrów.

    Szanse, że nastolatek wkurzony na mamę, bo kazała się uczyć z buta
    pójdzie 50 km dalej przez las jest niewielka. Ale tramwajem na sąsiednią
    dzielnicę, to już spora. Natomiast inna sprawa, że i zagrożenie różne.
    Jak jeździ tramwajem, to go "niedźwiedź" nie pożre. Oczywiście może w
    jakiejś reklamie umrzeć (jak Andrychów), ale to nie jest typowe.
    --
    (~) Robert Tomasik