    From: "Buker" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pekniety zderzak i rozdarte o niego portki
    Date: Sun, 10 Feb 2002 14:43:55 +0100

    Użytkownik "Virtuozik" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:5187-1013204176@as2-3.poznan.dialup.inetia.pl..
    .
    > Witam!
    >
    > Po pierwsze przedstawie sie, jako ze pisze na grupe po raz pierwszy..
    Robert
> [...]
    > zderzak noge.. to chirurg plastyczny moglby wystawic niezly rachunek.. itp
    > itd.. na pewno chcial mnie troche postarszyc.. ale z drugiej strony ......
    >
    > No dobra nie jestem zlosliwy, bo tez bym sie na jego miejscu wqr.... ale
    > mialbym do siebie pretensje ze taka ze mnie sierotka...
    >
    > Podalem mu nr telefonu.. w sumie nie wiem czy dobrze zrobilem, mam
    nadzieje
    > ze nie bedzie upierdliwy.. z reszta po numerze rejestracyjnym pewnie i tak
    > doszedlby do mnie...
    >
    > Pozdrawiam serdecznie i z gory bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi

    Zignoruj gościa. Beznadziejny naciągacz. Moim skromnym zdaniem nie ma szans
    na wygranie takiej sprawy (to nie Ameryka :-) ). Pomiędzy szkodą powstałą z
    winy danej osoby a jej działaniem zachodzić musi adekwatny związek
    przyczynowo skutkowy. Trudno mówić o adekwatnym związku w opisanej przez
    Ciebie sytuacji. Nie wspominam już o kwestiach dowodowych, oszacowaniu
    szkody, kwestii przyczynienia się po stronie poszkodowanego itd. Reasumując
    wyjątkowo beznadziejny gość. Źle zrobiłeś dając mu telefon. Polecam
    zdecydowanie go spławić...