  • Data: 2006-02-28 14:23:19
    Temat: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jw .. zaczynasz przeginac

    zadziwiajace jest ze PISowcy kazdego kto sie znimi nie zgadza,
    przyruwnuja do przedmiotu sporu. Jezeli mam cos do powiezenia na temat
    bzdurnej ustawy o biurze abty korupcyjnym to musze byc łapownikiem,
    jezeli probuje wskazac aburd w nazywaniu osoby uprawiajacej seks z 14
    latka to musze byc pedofilem, jezeli bronie osoby podejrzanej o
    morderstwo to musze byc morderca. Czysty prymitywizm, gratuluje sposobu
    rozumowania.

    jak dla mnie eot.

    P.