  • Data: 2006-02-28 14:19:49
    Temat: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wykluczyć niczego nie można, ale wyjątek nie stanowi reguły. Zrozum to
    > wreszcie.

    a dlaczego wyjatek, moze to wlasnei ty bylas tym wyjatkiem? Taka opcja
    nie wchodzi w gre?

    > Co ty chcesz teraz udowodnić?

    odpowiedz mi na pytanie.

    Nie widzisz, że posunąłeś się zbyt daleko i takie analogie
    > przesuwają granicę absurdu w niewłaściwą stronę? Czy ty masz pociąg
    > seksualny do takich dzieci? Albo do dzieci które są w fazie dojrzewania
    > seksualnego? Nie każ mi tego akceptować.

    wiesz ze takie sugerowanie podapda pod pomowienie? Przystopuj troche.

    > Bardzo sie pomyliłeś oceniając mój wiek. 14-16 latka zachwala samochód
    > faceta? Hm, pedofilia zatacza coraz większe kręgi. A jak chcesz zobaczyć jak
    > dojrzałe są małolaty, to poodwiedzaj portale skierowane do nich i poczytaj
    > ich wypowiedzi. Może coś zrozumiesz.... ale wątpię.

    jw .. zaczynasz przeginac

    > ???

    czego nie rozumiesz?

    > Oczywiście, złodziej który ukradnie 400 zł różni się od złodzieja, który
    > buchnie 10 000 zł. Tak samo morderca, który zabije w wyniku napadu
    > rabunkowego od tego, który całą czynność dokładnie zaplanował i wykonał bez
    > żadnych skrupułów. Widzę różnicę, zasadniczą......oczywiście.

    to po co brednie wypisujesz i kazdego wrzucasz do wora zwanego pedofilem?

    > Chodzi ci o małżeństwa cygańskie?

    nie, o akcje o jednego mniej. Zlapano np 20 latka na umowieniu sie z 14
    latkiem, zaraz debile zaczeli chodic po sasiadach i opowiadac ze maja
    sasiada pedofila.

    > głosowałam na PiS.

    widac

    P.