    From: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia a czat...
    Date: Sat, 30 Aug 2008 13:51:11 +0200

    Andrzej Lawa pisze:

    > A próbowałeś wtykać język do gniazdka? Czy może wcześniej rodzice ci
    > wytłumaczyli, jak to działa i czym to grozi - i tylko zapomnieli o
    > innych rzeczach, takich jak seks czy narkotyki?

    > Ciekawość jest większa w stosunku do rzeczy nieznanych.

    I ZAKAZANYCH

    > W takiej sytuacji to nie ma większego znaczenia, czy ma lat 14 czy 40.

    > Wreszcie rozsądnie piszesz.

    Corka najprawdopodobniej odbierze to jako zlosliwosc i bedzie jeszcze
    bardziej zmotywowana do tego zeby zrobic na przekór ojcu.
    Ona od rodzicow jak od nikogo innego oczekuje zrozumienia, a w takim
    działaniu jest zero zrozumienia. I pozbawia ją to rozumu.

    //-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Before we say something is out of
    a...@p...onet.pl | that it's not IN this world"