    From: "olo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia :)
    Date: Tue, 3 Apr 2012 16:40:41 +0200
    <4f65b70f$1@news.home.net.pl> <jk4d1c$m$2@inews.gazeta.pl>
    <jk4ne1$63c$1@inews.gazeta.pl> <3aM9r.14654$IQ1.7432@newsfe18.iad>
    <jkd11l$mvo$3@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jl503v$5lv$1@inews.gazeta.pl> <jl506s$5lv$2@inews.gazeta.pl>
    <jlbumh$h79$1@inews.gazeta.pl> <jlcogu$4eg$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f096$1@news.home.net.pl> <jlcsmh$jip$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f744$1@news.home.net.pl> <jlcuie$c4d$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7a080f$1@news.home.net.pl> <jle4gm$rla$1@inews.gazeta.pl>
    <jlenr3$6n9$1@mx1.internetia.pl> <jlep2o$21v$3@inews.gazeta.pl>
    <jler8u$9e0$1@mx1.internetia.pl> <jlesa4$rtq$1@inews.gazeta.pl>
    <jleutm$aoe$1@mx1.internetia.pl> <jlevr4$l00$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    >Ateiści też są przekonani o prawdziwości swojej wiary.
    Proszę, nie wyjeżdżaj że ateizm jest religią nawet ja ty uważasz że to
    prawda ok?

    >Więc pozostają agnostycy. Tylko, że co z tego? Tylko oni również z Bogiem
    >nie chodzą. Więc niespecjalnie to sensowna decyzja.

    Może dla uproszczenia i ew. skrócenia dyskusji spytam czy uważasz że
    jakikolwiek bóg komutuje z obserwowalną rzeczywistością. W twoim przypadku
    to będzie równoważne pytaniu - czy cuda (zdarzenia sprzeczne z wiedzą
    przyrodniczą) się zdarzają na Ziemii.

    >I chcesz w ten sposób udowodnić, że jedynie wiara ateistyczna jest spoko?
    >Bo zwiduje ci się, że aniołowie i topielice to to samo?

    Nic nie chcę udowodnić oprócz tego, że bóg to nie jedyne metafizyczny byt w
    który wierzysz.

    >Nie, ja podziękuję. Jezus za mnie oddał życie na krzyżu i nie mam zamiaru
    >wierzyć w ateizm tylko dlatego, że ty nie odróżniasz aniołów od topielic.

    Po czy ty odróżnisz jakiegoś diabła działającego na akwenach wodnych od
    topielicy, straszniem ciekaw?

    >Dlatego dziękuję Bogu, że dane mi było poznać prawdę i że dzięki Jezusowi
    >zostało mi otwarte wejście do Nieba.

    O widzę że znasz już wyroki sądu ostatecznego. Co podano w uzasadnieniu
    twojej sprawy?

    >Hehehehehe. Obiektywne, czyli takie, jakie ty uznajesz? Dla ateisty
    >obiektywny jest ateizm, dla chrześcijanina obiektywny jest Chrystus. Chyba
    >sobie żartujesz mówiąc, że mam zmienić wiarę, żeby być dopasowanym do
    >ciebie :D

    Nie wiem na co traciłeś w szkołach czas, ale które rzeczy są obiektywne w
    rozumieniu naukowej metodologii to filozofowie nauki odkryli parę wieków
    temu.

    >Tak mówi twoja wiara, nie moja.

    Nie, takie tam opisano fakty.
    Co do mojej wiary, to ja nie mam najmniejszych zakus do wypowiadania się o
    naturze czy prawdziwości rzeczy ontologicznych. Tylko szaleniec zaś może się
    o nich powiedzieć że są "obiektywnie prawdziwe" - zgoda?

    >Owszem, w pewnym momencie zło się tak rozprzestrzeniło, że Bóg musiał
    >radykalnie uciąć temat.

    Tia jasne, w okresie panowania faraonów którzy niczego nie zauważyli.
    Dokładnie jak i przeoczają wszystkie związane z tym na całej powierzchni
    ziemi skutki współcześni archeologowie. No i na dodatek ten bóg od
    Gilgamesza był pierwszy, to powinny być 2 potopy.

    >Buhahahahaha... Ukradzione. Owszem, opowieść o potopie się pojawia w wielu
    >kulturach, co jest naturalne, bo po potopie na ziemi był tylko Noe i jego
    >rodzina. Więc naturalne jest, że gdy rozeszli się po świecie i zaludnili
    >ziemię, to zanieśli we wszystkie jej zakątki tę opowieść.

    W tę stronę dowodząc prawdziwości to bóg Gilgamesza był prawdziwszy, bo
    wcześniej natchnął swoich kronikarzy.

    >Taka jest twoja wiara. Chrześcijanie mają inną.

    Nie to są fakty, paleograficzne, archeologiczne, geologiczne. Tę moją
    "wiarę" potwierdzają miliony artefaktów których wiek ustalano datowaniami
    według dziesiątek sposobów spełniających kryteria naukowej metodologii.

    >No ty, bo oceniasz chrześcijaństwo na podstawie Starego Testamentu, w
    >dodatku rzucając półzdankami, z którymi nie można dyskutować.

    Skądże, ty się uczepiłeś tej Biblii, że trzeba ją tak poważnie traktować.
    Dla mnie obecne standardy moralne katolików określa katechizm.

    >A to chrześcijaństwo jest?

    A to dalekie od Inkwizycji jest? Zresztą prawie ten Allah ci pasował. U nas
    niby mamy świeckie państwo, a w po gimnazjalnej szkole uczeń w ciągu 3 lat
    ma 60 godzin religii a po 20 godzin fizyki, geografii, historii to potem
    pisze takie banialuki jak ty o boskim rodowodzie prawa.:(

    >Za to poczytaj o Francji i innych dziwnych krajach, gdzie władza
    >ateistyczna się czuje już pewnie i wprowadza swoje doktryny siłą.

    Wiesz proszę bardzo, zresztą to już jakiś czas temu na wgpw opublikowałem:
    "Wstań z kolan, dzisiaj jakiś dobry pewnie wierzący człowiek, postrzelał
    trochę w Tuluzie.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,2026
    Odnośnie rzekomych zasług religii dla moralności społeczeństw Weinberg
    zauważył: "Z religią czy bez, dobrzy ludzie będą postępować dobrze, a źli --
    źle, ale złe postępowanie dobrych ludzi to zasługa religii".

    pzdr
    olo