    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia :)
    Date: Tue, 03 Apr 2012 16:01:07 +0200
    <4f65b70f$1@news.home.net.pl> <jk4d1c$m$2@inews.gazeta.pl>
    <jk4ne1$63c$1@inews.gazeta.pl> <3aM9r.14654$IQ1.7432@newsfe18.iad>
    <jkd11l$mvo$3@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jl503v$5lv$1@inews.gazeta.pl> <jl506s$5lv$2@inews.gazeta.pl>
    <jlbumh$h79$1@inews.gazeta.pl> <jlcogu$4eg$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f096$1@news.home.net.pl> <jlcsmh$jip$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f744$1@news.home.net.pl> <jlcuie$c4d$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7a080f$1@news.home.net.pl> <jle4gm$rla$1@inews.gazeta.pl>
    <jlenr3$6n9$1@mx1.internetia.pl> <jlep2o$21v$3@inews.gazeta.pl>
    <jler8u$9e0$1@mx1.internetia.pl> <jlesa4$rtq$1@inews.gazeta.pl>
    <jleutm$aoe$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 03.04.2012 15:44, olo pisze:
    > Broń cię panie boże, wiem że nic nie wiem o tych ziemskich rzeczach.
    > Dlatego dziwi mnie niezmiernie ta pewność prawdziwości u wszelkiej maści
    > fanatyków religijnych :(

    Ateiści też są przekonani o prawdziwości swojej wiary.
    Więc pozostają agnostycy. Tylko, że co z tego? Tylko oni również z
    Bogiem nie chodzą. Więc niespecjalnie to sensowna decyzja.

    > Masz, czym się różnią od wszelkiej maści topielic, chochłów czy innych
    > guseł. Tylko nie przymnę argumentu że są prawdziwe_wg_ciebie.

    I chcesz w ten sposób udowodnić, że jedynie wiara ateistyczna jest
    spoko? Bo zwiduje ci się, że aniołowie i topielice to to samo?

    Nie, ja podziękuję. Jezus za mnie oddał życie na krzyżu i nie mam
    zamiaru wierzyć w ateizm tylko dlatego, że ty nie odróżniasz aniołów od
    topielic.

    > No zmienia, chociażby to że miałbyś zupełnie inne poglądy dotyczące
    > "prawdziwości" nie mówiąc już o rytuałach płodności i zachowań seksualnych.

    Dlatego dziękuję Bogu, że dane mi było poznać prawdę i że dzięki
    Jezusowi zostało mi otwarte wejście do Nieba.

    > Jeżeli mówię że coś jest prawdziwe, to staram się żeby ta "prawdziwość"
    > miała obiektywny a nie jak u ciebie historyczno geograficzne uzależnienia.

    Hehehehehe. Obiektywne, czyli takie, jakie ty uznajesz? Dla ateisty
    obiektywny jest ateizm, dla chrześcijanina obiektywny jest Chrystus.
    Chyba sobie żartujesz mówiąc, że mam zmienić wiarę, żeby być dopasowanym
    do ciebie :D

    > Według tego pisma to największym zbłądzonym i grzesznikiem jest sam Jahwe.

    Tak mówi twoja wiara, nie moja.

    > Taka wybiórcza sprawiedliwość zakończona wylewnym potopem uczuć dla
    > prawie wszystkich ludzi, daj spokój.

    Owszem, w pewnym momencie zło się tak rozprzestrzeniło, że Bóg musiał
    radykalnie uciąć temat.

    > Zresztą nawet ukradzione z mitu o Gilgameszu.

    Buhahahahaha... Ukradzione. Owszem, opowieść o potopie się pojawia w
    wielu kulturach, co jest naturalne, bo po potopie na ziemi był tylko Noe
    i jego rodzina. Więc naturalne jest, że gdy rozeszli się po świecie i
    zaludnili ziemię, to zanieśli we wszystkie jej zakątki tę opowieść.

    > Prawa nie przyniesiono nam na kamiennych tablicach. Ono wyewoluowało z
    > ludźmi i różnymi towarzyszącymi ludziom systemami mitów.

    Taka jest twoja wiara. Chrześcijanie mają inną.

    > Paczpan, ja????

    No ty, bo oceniasz chrześcijaństwo na podstawie Starego Testamentu, w
    dodatku rzucając półzdankami, z którymi nie można dyskutować.

    > Wybacz, wyższy standard ale powstały w duchu humanizmu, a nie jakichś
    > teistycznych systemów moralnych. Tam gdzie prawo religijne dorwało się
    > do władzy jest strasznie. Poczytaj o szariacie w Afganistanie, Arabii
    > Saudyjskiej, Nigerii czy Sudanie.

    A to chrześcijaństwo jest?

    Za to poczytaj o Francji i innych dziwnych krajach, gdzie władza
    ateistyczna się czuje już pewnie i wprowadza swoje doktryny siłą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek