  • Data: 2009-07-22 12:18:26
    Temat: Re: parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:65ed6977-971b-4bb7-984b-103d6bea66d4@32g2000yqj
    .googlegroups.com...
    On 21 Lip, 15:06, "Piter" <t...@o...pl> wrote:

    > pytanie mam takie czy miał prawo unieruchomić pojazd ?

    >Nie.

    > czy popełniłem jakieś
    > wykroczenie ?

    >Nie popelniles.

    > czy może trzeba było wezwać policję, ta z koleji wezwałaby
    > straż pożarną do rozcięcia kłódki,

    >Albo przeciac lancuch samemu.

    Autor watku powinien przeprosic prezesika że zaparkował na jego terenie i
    więcej tam nie parkowac. Dobre obyczaje tak nakazują.
    Rozumiem więc że nie będziesz miał nic przeciwko temu że ktoś u Ciebie na
    podwórku zaparkuje.
    Może i autor posta przestepstwa nie popełnił, może łacuch założony
    nielegalnie, ale takie mamy w Polsce debilne przepisy.
    Ktoś włazi Tobie z butami an dywan a ty mu musisz jeszcze te buty grzecznie
    wyczyścić.

    Krzysiek