  • Data: 2009-09-17 20:50:38
    Temat: Re: paranoja, czy to norma w RP?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pt" <p...@p...onet.pl> wrote
    > Widzę tu pewną analogię: ilu ludzi zna wszystkie kodeksy, od karnego
    > poczynając, na wylot?
    > I u ilu podsądnych sąd zakceptował tłumaczenie typu: ja nie wiedziałem,
    > czy też a ja się z tym przepisem nie zgadzam?

    Tu nawet jest w lepszej pozycji. O ile kodeksów mozesz nie znać, ale musisz
    przestrzegać. To tu nie ma obowiązku zakupu usługi, ba operator nawet
    uprzedza, że jest ten regulamin, jak się nie podoba to nie trzeba korzystać
    z usługi.
    Choć może taki komunikat powinien być ecześniej, na tej zdrapce, aby klient
    wiedział, gdzie jest regulamin i że jak usługę uruchomi to będzie ona się
    toczyć zgodnie z nim.