  • Data: 2009-09-17 20:38:14
    Temat: Re: paranoja, czy to norma w RP?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > A kto powiedział, że to Ty masz przestrzegać zasad,

    poinformował mnie o tym kompetentny pracownik ich infolini:O)
    ale mowa nie jest o przestrzeganiu, tylko o stwierdzeniu że skoro włożyłem
    kartę do telefonu to zamoznałem się z regulaminem i się z nim zgodziłem!:O)
    w razie czego są dowody, bo rozmowa była nagrywana!:O)

    > Kupując zdrapkę sądziłeś, że nie ma żadnego regulaminu usług...?! To co
    > kupiłeś, za co zapłaciłeś, skąd wiesz, że to to (co chciałeś), co
    > dostaniesz i na jakich warunkach...?! Przecież skoro nabywasz jakąs usługę
    > to logiczne jest, że gdzieś muszą być spisane zasady czy opis co to jest,
    > prawda, tak

    kupiłem to co widziałęm, a jakiegoś regulaminu tam nie było!!!
    było tylko co i za ile!!!

    > Żadne, ale wymaga od operatora, to własnie to prawo nie pozwalu
    > operatorowi zrobić Ci nadmiernego "kuku" w jakimś "regulaminku". Zresztą w
    > P.T. jest, że każdy operator wydaje regulamin świadczenia usługi,
    > podpisując umowę z operatorem czy zawierając w sposób dorozumiany taką
    > umowę, odwołujecie się do tegoż regulaminu. I to nie jest dla Ciebie coś
    > strasznego, ten regulamin jest po to, abyś wiedział co kupujesz.

    ale ja kupując wiedziałem co innego, a o regulaminie nikt mnie nie
    poinformował, a nie mnie z nim nie zapoznał!:O(