  • Data: 2009-09-17 20:46:51
    Temat: Re: paranoja, czy to norma w RP?
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h8u4a4$q38$11@nemesis.news.neostrada.pl...

    > skoro ktoś mi sprzedaje usługę i chce zebym przestrzegał jakichś zasad to
    > powiniem mnie z nimi zapoznać i ja powinienem sie na nie zgodzić, nie
    > prawda?:O)

    Sprzedawca po prostu uprzedza Cię, że narzuca jakieś warunki, a Ty się
    zgadzasz w ciemno, albo po zapoznaniu się z nimi, ewentualnie nie wchodzisz
    w ten interes. Regulamin jest ogólnie dostępny i tylko od Ciebie zależy, czy
    chcesz się z nim zapoznać, czy nie, ale przestrzegać już powinieneś.
    Widzę tu pewną analogię: ilu ludzi zna wszystkie kodeksy, od karnego
    poczynając, na wylot?
    I u ilu podsądnych sąd zakceptował tłumaczenie typu: ja nie wiedziałem, czy
    też a ja się z tym przepisem nie zgadzam?
    PawelT