  • Data: 2009-09-18 16:57:00
    Temat: Re: paranoja, czy to norma w RP?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h908au$cmc$3@atlantis.news.neostrada.pl...

    > jesteś w wielkim błędzie, bo akurat słowa: drugi, dwoje, dwóch, dwoje,
    > itp. to są wszystko odmianty słowa dwa, a nie jakieś odmienne słowa!:O)

    To *sa* *zupelnie* odmienne slowa.
    Moze jeszcze mi powiesz, ze "pierwszy" jest odmiana slowa "jeden"? Albo
    "nikotynowy" jest odmiana slowa "papieros"?
    Jesli tak uwazasz, to dalsza dyskusja z Toba nie ma sensu, gdyz jestes po
    prostu idiota.

    Nie jestem w bledzie.
    Pisalem z glowy, ale potem sprawdzilem, czy intulacja jezykowa
    podpowiedziala mi wlasciwie - sprawdz i Ty:

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?kat=18&szukaj=docie
    kliwo%B6%E6
    http://www.eioba.pl/a87644/etymologia_liczebnikow

    Pozdrawiam