  • Data: 2009-09-18 16:38:29
    Temat: Re: paranoja, czy to norma w RP?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "SDD" napisał:
    > To juz Ty powiedziales.

    a co ty powiesz?
    że wystarczy być telepatą i wiedzieć co inni mają na myśli?:O)

    > Aha - czyli nie prawnicy nie musza. Fajnie ze nie jestem prawnikiem, moge
    > sobie ukatrupic trolla i nie dostane dozywocia ani cwiary! No zajebiscie
    > jest.

    żeby wymagać od kogoś umiejętności czytania to trzeba tego kogoś najpierw
    czytać nauczyć, skoro ktoś wymaga od obywatela znajomości prawa to musi go z
    tym prawem zapoznać!!!!!
    a z tego co wiem to prawa nauczają tylko prawnikuf, a i oni znają tylko to w
    czym się specjalizują i tylko na wyryfki!:O)

    poza tym jeśli ktoś chce żeby ktoś inny się zgodził na twoje jakieś tam
    reguły to musi go po pierwsze z tymi regułami zapoznać a po drugie to musi
    tą zgodę uzyskać!:O)
    JA był bym idjotą gdybym twierdził że TY odpowiadając na mój post zgodziłeś
    sie na postanowienia mojego regulaminu, ktury mam w kieszeni!!!
    ale widać idiotuf u nas nie brakuje i to podobno jest normalne!:O(