    From: "nowy" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: paczka z allegro
    Date: Mon, 27 Nov 2006 13:31:01 +0100

    Użytkownik "Johnny2" <i...@m...com> napisał w wiadomości
    news:ekejk2$s0v$1@news.task.gda.pl...
    > Witam,
    >
    > Zamówiłem na Allegro procesor do komputera za około 700 PLN. Paczkę
    > otrzymam "za pobraniem", czyli płatne przy odbiorze. Zastanawiam się jak
    > mógłbym sprawdzić czy to naprawdę ten przedmiot, który zamówiłem i czy nie
    > zostanę oszukany. Istnieje taka możliwość aby listonosz pokazał mi
    > zawartość paczki??
    >
    > Pozdrawiam

    Procedura jest prosta!!!
    Po przyjściu listonosza z paczką mówisz mu że przed odbiorem chcesz
    sprawdzić komisyjnie zawartość paczki, oczywiscie listonosz nie posiada
    uprawnien do takich czynnosci wiec mowi ci ze musisz sie udac osobiscie na
    poczte gdzie pracownicy posiadaja w/w uprawnienia i w razie czego moga
    wypisac protokol z otwarcia przesylki!!! jesli chodzi o platnosc-robilem to
    wiele razy przy podejzanych przesylkach i napedzilem stracha pracownikom
    poczty(jako ze bali sie co moga tam zastac)ale za kazdym razem bylo to
    bezplatne-oczywiscie jest opcja przesylko ze sprawdzeniem zawartosci ale z
    tego co sie orientowalem placi sie te 5 zl za to ze przesylke dostarcza nie
    "szewregowy" listonosz ale pracownik PP posiadajacy uprawnienia do spisania
    ewentualnego protokolu z komisyjnego otwarcia przesylki!!!
    Dlatego proponuje powiedziec wszystkim w domu ze jak przyjdzie listonosz z
    paczka to maja jej nie dosc ze nie odbierac to jeszcze powiedziec ze zalezy
    im na komisyjnym otwarciu w celu sprawdzenia zawartosci!!!!!!
    Nic nie podpisywac-podpis jest potwierdzeniem odbioru,wiec nalezy to zrobic
    po otwarciu przesylki na poczcie!!!!
    Troszke duzo pisania a w rzeczywistosci to formalnosc!!!!