    From: Olgierd <n...@r...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Date: Thu, 14 Feb 2008 11:21:20 +0000 (UTC)
    <u...@n...lechistan.com> <forke2$17s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <forl88$tsu$1@node1.news.atman.pl> <foro1q$a22$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <forooi$uh6$1@node1.news.atman.pl> <foruk3$5bu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <foru8t$v7f$1@node1.news.atman.pl> <fosa72$f2a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fosc0h$1oa$1@node1.news.atman.pl> <fosjpv$h0s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <foubgk$bk1$1@node1.news.atman.pl> <p...@r...org>
    <foucms$bur$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0802131056590.3824@athlon64>
    <founst$e68$2@node1.news.atman.pl> <p...@r...org>
    <fouq1c$ekg$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0802131525430.752@athlon64>
    <fouv5l$fb1$1@node1.news.atman.pl> <8...@f...domek>
    <fp12g0$rq0$1@node1.news.atman.pl> <p...@r...org>
    <fp13ip$s0k$1@node1.news.atman.pl> <p...@r...org>
    <fp14n0$s6a$1@node1.news.atman.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 11:37:16 +0100, Krzysztof Stachlewski napisał(a):

    > Och EOT, ale jeszcze pacnijmy epitetem, jak już inaczej nie można.
    > Żałosne.

    Nie będę Cię pacać. To Twoja sprawa jakie są Twoje poglądy, bo mam
    nadzieję, że istotę sprawy rozumiesz prawidłowo.

    Jak miałem parę lat mniej to też mi się wydawało, że poglądami podbiję
    świat, a później się okazało, że czasem trzeba wyjść od jakiegoś
    fundamentu.
    A dziś z tego wszystkiego zostało tyle, że dla mnie jest burżuazyjną
    oczywistością, że efektem pracy człowieka jest tak samo wymurowana
    ściana, napisania książka jak i nagranie muzyczne. I bez względu na to
    czy zarabiam jako cieśla, żurnalista czy performąser, chciałbym, aby a)
    moja praca była szanowana, b) żebym mógł się utrzymać z mojej pracy, c)
    żebym miał wpływ na to - w sensownym zakresie - czy moja gęba reklamuje
    cigarety czy zeppeliny.

    Podobnie burżuazyjna koncepcja to oczywiście ochrona wizerunku oraz taka
    rzecz jak zadośćuczynienie za krzywdę (też sądy w PRL musiały się do tego
    przyzwyczaić... i do dziś nie wszystkie się przyzwyczaiły).

    Ale w tworzeniu ideologii nt. własności intelektualnej przypominasz mi
    gościa, który pozwał Wikipedię. I tego nic nie zmieni.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie