  • Data: 2002-06-17 12:27:49
    Temat: Re: [ot] rotfl
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jun 2002, Przemysław Maciuszko wrote:
    [...]
    >+ > Nie o to chodzi. Tylko o to ze ten jegomosc juz dal sie poznac w polskim
    >+ > usenecie i jak widac spelnia swoje _grozby_ .
    >+
    >+ Spełnia co najwyżej swoje głupie wypowiedzi. Do gróźb to daleko.

    Nie wiem któren to (nie śledziłem wątku) - czy chodzi o AB czy EX :>
    O ile mi wiadomo to po usenecie krązy plotka że "kogoś zwolnił".
    I zapewniam cię, że *próbuje* (wysyłać skargi itp. do kogo może).
    Wyobrażam sobie że w szczególnych przypadkach to mógłby być pretekst
    dla szefa (mającego z pracownikiem na pieńku z przyczyn różnych).

    Pozdrowienia, Gotfryd