eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooszustwo na duplikat karty SIMRe: oszustwo na duplikat karty SIM
  • Data: 2021-01-06 15:19:14
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 06.01.2021 o 14:51, RadoslawF pisze:

    >>>> Temu właśnie Robert chce zapobiec.
    >>> O ile rozumiem blokowanie na telefon to nowa karta tylko osobiście
    >>> po dokładnym wylegitymowaniu. A jak się okaże że pracownik
    >>> nie dopełnił tego szczegółu to traktować jako współwinnego
    >>> kradzieży środków.
    >> Udowodnienie karnie niedopełnienia obowiązków łatwo nie jest. Po za tym
    >> procedura, jak procedura. Natomiast cywilnie za to, że wbrew umowie
    >> wydano duplikat innej osobie, co doprowadziło do szkody (art. 415 kc),
    >> to już w mojej ocenieni ejst jak najbardziej realne.
    > Po co udowodniać coś co jest powszechne wiadome?
    > Pracownik nie dopełnił obowiązków wydając kartę niewłaściwej osobie.

    To, że Ty tak uważasz, to z powszechnością ma niewiele wspólnego.
    Operator opracowuje jakąś tam procedurę. Tę procedurę przekazuje
    pośrednikowi. Pośrednik zobowiązuje pracownika do jej realizacji.

    O ile ja, jako klient, mogę mieć w omawianej przez nas sytuacji
    pretensje do operatora, ze duplikat karty wydał osobie trzeciej. To już
    poza mną jest to, czy pośrednik otrzymał wytyczne i je zrealizował, albo
    czy pracownik to zrobił. Mnie odszkodowanie należy się od operatora.
    Operator może sobie zwrotnie ścigać pośrednika, a ten pracownika.

    Jeśli procedura jest zła, to o ile mnie odszkodowanie od operatora
    przysługuje, to już niekoniecznie pośrednik odpowiada, czy pracownik.


    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1