    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo kredytowe
    Date: Thu, 02 Dec 2004 18:28:53 +0100

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 16:03:34 +0100, Jeannette <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    > W pi?mie od komornika jest podany mój pesel.Drog? dedukcji dosz?am do
    > wniosku, ?e mój by?y ma??onek pracowa? w firmie która korzysta?a z us?ug
    > agenta Lukas Banku. Wymy?li?am, ze móg? si? dogada? z przedstawicielem
    > banku
    > i bez mojej wiedzy i woli zaciagn?? kredyt na moje konto.
    > Wed?ug mnie jest to mo?liwe i realne. Dzwoni?am do banku i powiedzieli
    > mi, ?e by? to kredyt gotówkowy i co ?mieszniejsze 2 pierwsze raty zosta?y
    > sp?acone.

    Dwie pierwsze raty spłaca się po to, by nie mozna było bioracemu kredyt
    zarzucić że wziął kredyt nie mając zamiaru spłaty.

    > Kobieta w banku nie przyj??a do wiadomo?ci, ?e ja nie zaci?ga?am
    > ?adnego kredytu i nie dostawa?am ?adnych wezwa? do zap?aty itp.
    > T?umaczy?am ,?e zmieni?a miejsce zamieszkania a pani na to, ?e powinnam
    > ich
    > poinformowa?. Co za kretynka skoro nie wiedzia?am o kredycie to dlaczego
    > mia?am informowa? jaki? bank o zmianie miejsca zamieszkania?!

    Weź pod uwagę, że z jej punktu widzenia jesteś po prostu dłużniczką, która
    nie spłaciła kredytu i próbuje sie wykręcić. Ona wie tylko tyle ile ma w
    dokumentach, i odpowiednio do tego reaguje.

    > Teraz czekam na kopie umowy i dowody wp?at.Uwa?am, ?e je?eli pracownik
    > banku post?pi?by zgodnie z procedurami tzn. sprawdzi? to?samo?? itp. to
    > wzi?cie kredytu nie by?oby mo?liwe. Moim zdaniem jest to zaniedbanie
    > banku.Ale co dalej?!

    Jak otrzymasz kopię umowy, idź z nią na poczatek na policję zgłosić
    popełnienie przestępstwa. A potem postępuj zaleznie od tego, co wyniknie.

    --
    Falkenstein
    skazania.