  • Data: 2023-04-05 17:51:46
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2023 o 17:44, Shrek pisze:

    > E tam - twój właśnie usuwał.

    Ale to jeden na tysiące. Zazwyczaj nie pajacują.

    > Ile to tak procentowo czasu w komisariacie średniopowiatowym  bywa?
    > Dajmy na to w takim bo ja wiem - otwockim, czy u was to będzie w
    > limanowskim - komisariat mają ładny.

    Nie mam zielonego pojęcia. Ja po prostu robię to od razu. Ale nie
    mieszkam tam. Roboty akurat przy tym niespecjalnie dużo. To znaczy
    urządzenie pracuje z godzinę, ale dłużej zajmie Ci zejście do magazynu,
    przytaszczenie go, podpięcie ODPOWIEDNIEGO kabla, niż samo zaczytanie
    danych.

    Inna sprawa, ze musi być znane hasło o odblokowanie. Brak tego hasła nie
    jest problemem, ale znacząco wydłuża czas, bo przede wszystkim nikomu
    nie chce się za darmo z tym bawić i wysyła się to do biegłego.
    Eksploidy, które to robią też potrzebują czasu bywa, że kilku miesięcy.

    --
    Robert Tomasik