    Date: Fri, 26 Nov 2010 17:20:38 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo allegro - paranoja
    <4ceed04c$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4cefd578$1$22794$65785112@news.neostrada.pl>

    (11/26/10 16:50), allegrowy żuczek wrote:

    > czyli jak zwykle, argumentów brak to zaczynamy wycieczki do lasu, pewnie
    > mam
    > ci jeszcze udowodnić ze oddychasz świadomie?

    Wiesz, z tobą rozmowa jest taka jak z kimś kto twierdzi że księżyc to
    gomółka sera zawieszona na granatowym prześcieradle.

    Naprawdę brakuje argumentów na twoje absurdalne twierdzenia. Próbujemy
    cię grupowym wysiłkiem skłonić do zastanowienia się, między innymi
    przytaczając np. analogie (jak to ty mówisz - "wycieczki do lasu").

    p. m.