  • Data: 2009-01-03 16:27:38
    Temat: Re: oszustwo allegro 50zł
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > Miało być darmowo? - nie miało. To znaczy że zapłata przysługuje.

    wynagrodzenie przysługuje, ale za wykonaną pracę, a nie przyjęcie zlecenia,
    jak zleceniobioirca zobowiazuje się zbudować płot to zapłątę dostaje po
    wykonaniu zlecenia (a jak dostał wcześniej i roboty nie wykona to musi ją
    zwrócić)

    > Tu nie hAmeryka!

    tak, to sowieckie zadupie, to widać, słychać i czuć:O(

    p.s. a te wszystkie ustawy z 1964 roku to jacyś lizodupcy lenina czy stalina
    pisali?:O(

    > ...to lekko naciągane, "oczywiście 300 zł od oszusta się nie należało,
    > więc brak podstaw do stawiania zarzutu o niestaranność".

    faktycznie sie nie należało ale zawsze mozna wyciagnąć 1000zł odszkoidowania
    za straty moralne i powikłania zdrowotne czy jakoś tak i potraktować to jako
    wynagrodzenie:O)
    a z tego co wiem to przegrany w jakim kolwiek procesie płaci koszta sądowe,
    a przecież one też sie nie należą, wiec to też oszustwo?

    acha, no i co z tego wynika? znowu potwierdza sie ze żyjemy w bandyckim
    państwie z bandyckim prawem?:O(
    to zapodaj lepiej przy jakjiej wysokości szkodom w naszym kraju prawnikom
    zaczyna sie połaca pracować? albo inaczej: na jakie kwoty można bezkarnie w
    naszym kraju oszukiwać?