  • Data: 2006-03-11 22:06:00
    Temat: Re: oszustwo adwokata
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onetTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    news:duuatc$ab4$1@news.onet.pl...

    > Miałem na myśli ludzki odruch, a nie obowiązujące prawo. Nie jestem
    > prawnikiem i dla mnie jeśli w takim wypadku sędzia nie pouczył
    > oskarżonego,
    > to jako człowiek zasłużył na moją naganę. Bez względu na to, do czego
    > zobowiązuje go prawo.

    asesor zasugerowal stronie ,ze powinna wziasc pelnomocnika. strona tak
    zrobila, przyszedl pelnomcnik i dokonal czynnosci ktore wplynelu na to ,ze
    przeciwnik przegral. asesor ma dyscyplinarke... nie wolno mu bylo tego
    zrobic

    a teraz do czego zmierzam... sad nie tworzy prawa tylko je "realizuje". ni
    wolno mu zrobic nic ponadto. a obecnie procedura cywilna odchodzi od prawdy
    obiektywnej... co wykaze srona to tak bedzie... zreszta tutaj sie klania
    slynny wyrok w sprawie "braku obowiazku odsniezania dachu"

    pozdrawiam