  • Data: 2004-08-22 00:19:44
    Temat: Re: oskarżony
    Od: "brudi" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak macie w ten sposow doradzac to lepiej wogole nie doradzajcie zachowajcie
    swoje opinie.Takie sa tu niepotrzebne!!Oskarzony wedlug prokuratury bo nic
    innego nie potrafia jak tylko oskarzac mimo wszystko ze ktos jest niewinny a
    wiem ze jest niewinny!! I zadno z was nie chcialoby byc na jego miejscu
    wtedy byscie poznali jakie jest uczucie kiedy kogos niewinnego sie
    oskarza.Pozdrawiam i prosze zachowajcie sobie te komentarze.Jesli chce ktos
    wiecej szczegolow i jest w stanie doradzic to prosze pisac.