  • Data: 2004-08-22 22:32:54
    Temat: Re: oskarżony
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brudi" <b...@b...pl> :

    > Jak macie w ten sposow doradzac to lepiej wogole nie doradzajcie
    zachowajcie
    > swoje opinie.Takie sa tu niepotrzebne!!Oskarzony wedlug prokuratury bo nic
    > innego nie potrafia jak tylko oskarzac mimo wszystko ze ktos jest niewinny
    > wiem ze jest niewinny!! I zadno z was nie chcialoby byc na jego miejscu
    > wtedy byscie poznali jakie jest uczucie kiedy kogos niewinnego sie
    > oskarza.Pozdrawiam i prosze zachowajcie sobie te komentarze.Jesli chce
    ktos
    > wiecej szczegolow i jest w stanie doradzic to prosze pisac.

    Uwzględniając, iż wyroku uniewinniające i umarzające stanowią niecałe 2 %
    wyroków (statystyka MS) oraz iż osobie uniewinnionej przysługuje roszczenie
    wobec Skarbu Państwa, "zaliczkowy" zwrot kosztów ponoszonych przez
    oskarżonego byłby nieuzasadniony. Zresztą w żadnym prawodawstwie
    europejskim, nie spotkałem się z takim rozwiązaniem.
    Nie jest znany stan faktyczny i nie wykluczone, że co do winy sąd będzie
    miał odmienne zdanie, niż autor listu. Nie wystarczy wiedzieć, że jest się
    niewinnym, musi to wynikać z zebranego w sprawie materiału dowodowego.
    --
    Pzdr