  • 1. Data: 2010-03-26 20:48:24
    Temat: Re: opłaty za dom starców
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-26 21:46, alex123 pisze:
    > Czy rodzina (dzieci) mają jakiś obowiązek płacenia za dom starców w
    > którym umieszczono ich rodziców? Jeśli tak to w jakich sytuacjach,
    > jaki procent?

    JA PIERDOLĘ ...

    6008

  • 2. Data: 2010-03-26 20:59:55
    Od: alex123 <m...@p...fm>

    > JA PIERDOLĘ ...

    wiele wnosząca do dyskusji informacja

    witek thx

  • 3. Data: 2010-03-26 22:22:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    alex123 napisał(a):
    > wiele wnosząca do dyskusji informacja
    Podziwiam Twoją dedukcję.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-26 22:42:25
    Od: alex123 <m...@p...fm>

    On 26 Mar, 23:22, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > alex123 napisał(a):>> JA PIERDOLĘ ...
    >
    > Podziwiam Twoją dedukcję.
    > --
    > Krzysiek

    Co ma do tego dedukcja? Po prostu oczekuję, że na forum będę dostawał
    odpowiedzi na pytania a nie klnięcia z niewiadomego powodu

  • 5. Data: 2010-03-26 23:01:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    alex123 napisał(a):
> [...]
    Jak się do tego nie odnosisz, to wytnij to.
    > Co ma do tego dedukcja? Po prostu oczekuję, że na forum będę dostawał
    > odpowiedzi na pytania a nie klnięcia z niewiadomego powodu
    To nie jest forum, a grupa dyskusyjna.
    A na grupie dyskusyjnej, dyskutuje sie.
    Może i ten grupowicz miałby Ci coś do powiedzenia, ale
    emocja z *wiadomego* powodu chyba go roz... waliła.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-03-26 23:21:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > JA PIERDOLĘ ...

    prawda?
    scyzor sie otwiera

  • 7. Data: 2010-03-26 23:24:04
    Od: alex123 <m...@p...fm>

    > To nie jest forum, a grupa dyskusyjna.
    > A na grupie dyskusyjnej, dyskutuje sie.

    grupa dyskusyjna ze słowem "prawo" w nazwie, więc chyba można
    oczekiwać dyskusji na temat prawa a nie swoich emocji

    > Może i ten grupowicz miałby Ci coś do powiedzenia, ale
    > emocja z *wiadomego* powodu chyba go roz... waliła.

    A możesz napisać skąd te emocje? Czy pytanie zostało w jakiś sposób
    nieodpowiednio zadane? jakoś wielu użytkowników potrafiło mądrze
    odpowiedzieć. No chyba że użytkownik zrozumiał że mnie dotyczy ta
    sytuacja, ale o tym nie wspominał. Wtedy bym to oburzenie może
    zrozumiał...

  • 8. Data: 2010-03-26 23:59:37
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    alex123 napisał(a):
    > grupa dyskusyjna ze słowem "prawo" w nazwie,
    Nie ma związku.
    > więc chyba można oczekiwać dyskusji na temat prawa a nie
    > swoich 1emocji
    Oczekiwać zawsze można.
    > A możesz napisać skąd te emocje?
    Z ludzkich odruchów.
    > Czy pytanie zostało w jakiś sposób nieodpowiednio zadane?
    Jakoś takie w klimatach nie humanitarnych.
    > jakoś wielu użytkowników potrafiło mądrze odpowiedzieć.
    OK. Z tą różnicą, że jego wypowiedz nie jest odpowiedzią.
    > No chyba że użytkownik zrozumiał że mnie dotyczy ta
    > sytuacja, ale o tym nie wspominał. Wtedy bym to oburzenie
    > może zrozumiał...
    Dla czego bierzesz to do siebie?
    Ja nie odczytuje jego wypowiedzi w Twoim kierunku.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-03-27 07:22:19
    Od: alex123 <m...@p...fm>

    > alex123 napisał(a):> grupa dyskusyjna ze słowem "prawo" w nazwie,
    > Nie ma związku.

    Druga część zdania zaczyna się od "więc", bo wynika z treści
    poprzedniej części zdania. Dlatego ma związek i nie rozumiem
    rozdzielenia zdania, które stanowi sens jako całość.

    > Oczekiwać zawsze można.

    Czy uważasz że wiele oczekuje? Czy zadając pytanie (nie wnikam czy w
    sposób humanitarny czy nie, kwestia dyskusyjna, ale być może tak
    pytanie zadałem) chciałbyś dostać kilka sensownych odpowiedzi, czy
    uwagi typu: "Ja p***","O k***","O ja j***"...?
    Pozwolę sobie tutaj wspomnieć o netykiecie i zawartych w niej zasad
    przyzwoitości publikacji treści w internecie dotyczących słów
    wulgarnych. Są one również niezgodne z prawem

    > OK. Z tą różnicą, że jego wypowiedz nie jest odpowiedzią.

    Właśnie. Czyż netykieta nie zakazuje offtopu?

  • 10. Data: 2010-03-27 10:49:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 00:59:37 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Z ludzkich odruchów.

    Raczej z głupoty i braku doświadczenia życiowego.

    Pozdrawiam,
    Henry