  • Data: 2005-01-15 15:28:26
    Temat: Re: opłata za wystawienie faktury ???
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paszczak <s...@h...pl> niebacznie popelnil
    news:cs9nph$6bb$1@phone.provider.pl:

    > 5 zł to nie tak dużo - polecony za 3,50 zł, koperta,
    ...jak na razie koszty wysyłki...
    > kartka, tusz/toner,
    ...a to już koszty _wystawienia_ faktury, narzucone ustawowo
    i wkalkulowane w koszty działalności -> w cenę usługi/towaru

    > praca pracownika związana ze złożeniem i zakopertowaniem faktury
    > oraz zaniesieniem koperty na pocztę, wypełnieniem książki nadawczej
    > i potwierdzenia przelewu, odstanie pół godziny w kolejce,
    > naklejanie znaczków (chyba że frankownica - ale to kosztuje),
    > czekanie na fakturkę za znaczki... 5 zł to bardzo rozsądna opłata.
    > Niewielka, rzekłbym.

    Oczekuję od Ciebie niewielkiej opłaty - 10zł, za gotowość do
    świadczenia dla Ciebie usług-doradczych na przyklad.
    Przecież siedzę tu i czekam, że może przyjedziesz te 300km...
    a mój czas, a zużycie krzesła, a prund, a czynsz itd.

    --
    pozdro
    poreba