  • Data: 2002-03-06 08:27:08
    Temat: Re: oplata manipulacyjna przy rekrutacji do pracy
    Od: "Tatuasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Co sadzicie o takiej sytuacji z etycznego punktu widzenia.
    > Sam zaplace, bo mi na tej pracy zalezy, wiem, ze ja dostane i zarobie
    > zdecydowanie wiecej, ale.... mam niesmak.
    > Kemal

    Nie pobieram takich opłat lecz wyobraź sobie
    że kiedyś zgłosiłem w urzędzie zatrudnienia chęć
    zatrudnienia pracownika:
    Przez tydzień przez moja małą firmę przewinęło się przeszło 150 osób
    średnio 3 - 4 osoby na godzinę.
    Przez pierwsze 2 dni prowadziłem z nimi rozmowy.
    przez dni kolejne zadawałem tylko jedno pytanie:
    Chce Pani/Pan pracę czy stempel i potwierdzenie że jej nie ma?
    Zgadnij jakie były odpowiedzi i jaki był efekt poszukiwania pracownika?
    Myślę że pobieranie opłat nie wynika z chęci zysku lecz z potrzeby
    uniknięcia wyżej opisanych problemów.
    tatuasz
    Przez