  • Data: 2005-07-07 23:23:03
    Temat: Re: oplata klimatyczna - płacić?
    Od: fan <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    b3lf3r wrote:
    > Witam
    >
    > wybieram sie z rodziną nad morze i oczywiście w miejscowości w której
    > będziemy mieli mieszkać pobierana jest opłata klimatyczna

    jakim prawem? Ciekawe jaka sobie wzieli podstawe. I co to znaczy
    "klimatyczna"? Klimat mi przyjemny za to daja czy co? W ogole, to co mi
    w tym oferuja? Moze tylko badanie zanieczyszczenia powietrza
    siarczanami? Jakies wydruki pomiarow?

    Cos mi sie wydaje ze taka "oplata" jest nielegalna w sama w sobie. Bo
    jezeli mozna pobierac oplate "klimatyczna". to czemu nie pobierac oplaty
    za snieg, albo kiedy go nie ma to oplaty za brak sniegu?