  • Data: 2014-08-16 12:44:31
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2014 03:20, pozbawiona honoru, tchórzliwa zakłamana szuja
    RadoslawF pisze:

    > Czy ty naprawdę myślisz że wszyscy poza tobą to idioci i uwierzą ?

    Czyżbyś właśnie zwyzywał prokuraturę od idiotów?

    > To powodzenia w kolejnych pomysłach życzę.

    > Ja też nie mam twoich, "tchórzliwy anonimowy ratlerku"

    I kolejne twoje kłamstwo - ty chyba jesteś organicznie niezdolny do
    pisania prawdy...

    Wszystkie moje dane masz de facto w nagłówku.

    > Nie będę, ale pofantazjować "niedorozwinięty pomiocie Goebbelsa"
    > możesz, przynajmniej do czasu aż dostaniesz zakaz szkalowania
    > innych na grupach.

    Póki co w tym wątku szkalujesz tylko ty.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić