  • Data: 2014-08-16 17:32:40
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-16 12:44, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Czyżbyś właśnie zwyzywał prokuraturę od idiotów?

    Ty to zrobiłeś zakładając że pozytywnie ocenią twoje wymysły.

    > I kolejne twoje kłamstwo - ty chyba jesteś organicznie niezdolny do
    > pisania prawdy...

    Czyżbyś "tchórzliwy anonimowy ratlerku" podawał mi swoje kompletne
    dane personalna a ja o tym zapomniałem ?

    > Wszystkie moje dane masz de facto w nagłówku.

    Adres i pesel też "niedorozwinięty pomiocie Goebbelsa" ?

    > Póki co w tym wątku szkalujesz tylko ty.

    Jakbyś potrafił czytać ze zrozumieniem to zauważył byś że nie
    szkaluje tylko cytuje twoje własne chamskie określenia.
    Ale nie martw się prokurator to zauważy. :-)