  • Data: 2014-08-14 19:23:43
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    W dniu 14.08.2014 00:32, J.F. pisze:
    >To może go przeczytaj, hmm?

    Ale nie zacytowales przepisu ze to jedyne notowanie o ktorym moze
    mowic policja :-P

    >ROTFL
    >Ty poważnie pytasz?

    Powaznie. Komputerow nie bylo, a oni notowali. Przed decyzja 125
    obowiazywala decyzja 167, gdzie bylo samo "notowanie", bez
    "kryminalne".
    Przepis sie akurat duzo nie zmienil,
    "Podstawą rejestracji osoby, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 decyzji,
    w formie notowania jest:

    1) zatwierdzona przez przełożonego notatka służbowa, opracowana na
    podstawie:

    a) zapisów w notatniku służbowym policjanta lub na nośniku
    elektronicznym, "

    a wiec zatwierdzil ktos notatke czy nie zatwierdzil ? :-)

    A wielu sytuacjach bylo pewnie tak ze sasiedzi wezwali policje, ta
    przyszla, zastala np chlopa pijanego i zone z siniakiem, pouczyli ze
    moga zabrac na podstawie oskarzenia prywatnego, spisali, poszli ... no
    ale potem mamy "byl notowany za awantury domowe", czy tam naduzywanie
    alkoholu itp ...

    >Jedno drugiego nie wyklucza.

    No ... w zasadzie masz racje, nie wyklucza.

    >>> narzędziem. Skoro sam siebie (ponoć) w tej kwestii nie kontroluje,
    >Czyżbyś był jednym z tych idiotów, którzy uważają, że jak bandyta
    >chce coś zabrać to nie wolno się bronić?

    A jak to nie bandyta, tylko np policjant po sluzbie i w cywilu, w
    poczuciu dobrze pelnionego obowiazku ? :-)

    J.