  • Data: 2014-08-16 03:20:58
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-15 21:49, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Tak, bo mógłbym od razu akt oskarżenia sporządzić zamiast dochodzić
    > przez prokuraturę twoich personaliów i adresu do korespondencji.

    Czy ty naprawdę myślisz że wszyscy poza tobą to idioci i uwierzą ?
    To powodzenia w kolejnych pomysłach życzę.

    > Nie mogę, bo nie mam twoich personaliów, tchórzliwy anonimowy ratlerku.

    Ja też nie mam twoich, "tchórzliwy anonimowy ratlerku"

    > Dlatego muszę dochodzić ich przez prokuraturę - zatem będziesz notowany
    > i poszukiwany przez policję (co niestety trwa).

    Nie będę, ale pofantazjować "niedorozwinięty pomiocie Goebbelsa"
    możesz, przynajmniej do czasu aż dostaniesz zakaz szkalowania
    innych na grupach.