  • Data: 2007-09-11 16:39:15
    Temat: Re: omijanie korka?
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> napisał
    >
    > Dlaczego enigmatyczne? Przecież chodzi o miejsce wystarczające
    > na dokończenie manewru wyprzedzania czyli powrót na swój pas.
    > W przypadku korka to oczywiście niemożliwe i dlatego korka
    > wyprzedzać (omijać?) nie można.

    Ale czemu mylisz pojęcia?
    wyprzedzanie to nie omijanie!
    Wyprzedzać korka 'pod prąd' na pewno nie wolno.

    Ja to widzę zresztą trochę inaczej.
    Tam są dwa skrzyżowania.
    Drugie - to ze światłami, do którego jest kolejka aut w korku. I
    pierwsze - to z boczną uliczką. I tak naprawdę Ci, co stoją na nim to
    popełniają wykroczenie bo wjeżdżają na skrzyżowanie bez możliwości jego
    opuszczenia.
    A osoba która omija auta 'pod prąd', potem się znajduje na
    skrzyżowaniu... Cóż, nigdy nie analizowałem takiej sytuacji, a nie chce
    mi się teraz patrzeć do PoRD :-)
    IMO jeśli masz pewność, że skrzyżowanie z boczną uliczką dasz radę
    opuścić bez wymuszania pierwszeństwa na tych co główną jadą na wprost w
    przeciwnym kierunku niż ty przed skrętem, to można jechać.
    Ale kasy na to nie postawię ;-)

    chester