  • Data: 2007-09-12 14:48:12
    Temat: [ot] Re: omijanie korka?
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam pisze:

    > niekoniecznie

    > KG

    Zbliżoną sytuację miał kolega taksówkarz.

    Sytuacja wyglądała tak.
    Skrzyżowanie ze światłami. Główna ma zielone i jest jednokierunkowa. Na
    podporządkowanej(również jeden kierunek) jest zielona strzałka dla
    skręcających w lewo. Znajomek skręca w lewo (na strzałce) i
    automatycznie patrzy w prawą stronę czy aby nic nie jedzie. A że nic nie
    nadjeżdżało zaczął sie wysuwać i nagle bum. Oberwał z prawej strony.
    Koleś wyjechał z bramy pod prąd. Przyjechała policja i zaproponowała
    jemu mandat za spowodowanie kolizji poprzez nie ustąpienie
    pierwszeństwa, kolesiowi za jazdę pod prąd. Kumpel mandatu nie przyjął,
    jak się skończyło nie wiem. Nie mam z nim aktualnie kontaktu.

    p,M