    From: "grafik" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: olewczosc pomocy spolecznej
    Date: Tue, 29 Sep 2009 12:55:04 +0200

    Użytkownik "TK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1557.00000202.4ac1dceb@newsgate.onet.pl...
    > mam obecnie na skutek tarapatow zyciowych powazne problemy
    > finansowe - defakto 0 pieniedzy i rodziny, dach nad glową
    > ale brak pieniedzy nawet na jedzenie - żadnego majatku i do tego
    > przewlekle (choc 'wzglednie' drobne) problemy zdrowotne - nie
    > umozliwiajace ale w niemal szalony sposob jednak utrudniajace
    > prace

    na pewno mozna rozwiazać ten problem

    Pomoc społeczna nie pomaga kazdemu kto do nich przyjdzie i powie że nie ma
    kasy. prędziej idz do koscioła ich nie obowiązują takie papierkowe przepisy
    Co to znaczy nie mam rodziny? wszyscy umarli? bo jesli nie, to są
    zobowiazani do alimentów dzieci,małzonkowie, dziadkowie....
    Pomoc społeczna potrzebuje papierków- czy masz jakąć podstawę ze nie mozesz
    pracować? rentę?
    Dach nad głową mozesz z kimś dzielić wynająć za opłatą...
    zasiłek dla bezrobotnych?.